jag är en

Ja är en liten men tuff brud men inte i en lycksförpackning

Jag vill köpa dig en egen måne som du får bo på.

Tänk tänk tänk tänk tänk tänk (Hmm men på vaddå)

Tänk tänk tänk tänk tänk tänk (Hmm men på vaddå)

 

Du du vet att jag bryr mig.

Du vet att jag kommer om du ropar på hjälp

(mmh)

 

När ska du börja förstå att jag har hjälpt dig med det mesta här i livet.

Har försökt att ändra det dåliga till det goda men jag önskar jag kunde gör mer, till och med stanna tiden

 

Jag har haft mitt tålamod hårt emot dina stret och slag

Jag har till o med för du ska må bra kommit med mitt eget liv som förslag.

 

Jag gillar inte att älta saker men tvingas ta upp det en gång till

Bara för jag ser hur dina tårar inte kan stå still.

 

Jag bryr mig om dig sötaste jag stöttar dig .

Solen går upp jag står där stjärnorna vaknar jag står kvar.

Håller din hand och släpper varken nu eller sen.

 

(hörru)

 

Du behöver ju mig som jag behöver dig

 

Du du vet att jag bryr mig.

Du vet att jag kommer om du ropar på hjälp

(mmh)

 

När ska du börja förstå att jag har hjälpt dig med det mesta här i livet.

Har försökt att ändra det dåliga till det goda men jag önskar jag kunde gör mer, till och med stanna tiden

 

Ja är en liten men tuff brud men inte i en lycksförpackning

Jag vill köpa dig en egen måne som du får bo på.

Tänk tänk tänk tänk tänk tänk (Hmm men på vaddå)

Tänk tänk tänk tänk tänk tänk (Hmm men på vaddå)

Jag säger tänk

Snälla tänk på mig ibland

 

 

du vet jag stöttar när ditt tålamod är dött då du inte klarar det självt
vill du ha min hjälp?? SÅ TA DEN.
du vet jag stöttar när ditt tålamod är dött då du inte klarar det självt

 

Jag säger tänk

Snälla tänk på mig ibland

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0