ey baby

(ey baby lyssna på mig nu, det är inte lätt att säga detta försöka få dig att förstå. förlåt)

En gång var våra hjärtan av de renaste guld
Men allt förstördes av en händelse och nu är det jag som känner en stor stor(stor stor)skuld.
Din blick fick min själ att smälta och nu är allt jag trånar efter dig.
Jag höll dig en gång men älskling snälla säg att du kan förlåta mig.
Det är inte lätt att se dig gå där framför mig. Lägger inte en blick tillbaks.
Förr var det ett liv av kärlek men nu gror bara hat.

(åh älskling bara förlåt mig)

Men älskling jag ber dig för låt mig..
Kan du förlåta mig för att jag var jag..
Förlåt för att jag var bara jag ett litet tag.

Förlåt för dom tankar jag en gång hade var dag.
Jag ber om det hårda ordet, kort men ett kraftfullt förlåt

Så snälla snälla ta min förlåtelse innan mina ögon fylls med gråt x2

Jag lovade mig själv när orken tog slut att jag skulle börja om på nytt.
Men ändå så lyckades jag hamna mitt framför världens bästa hjärteskytt.
(Åh) jag försöker nu, kämpar tills allt är slut…. En sista gång bara.
Men vad händer om …. Om hjärtats känslor spelar dig ett spratt.
Då hjärtat skriker ut och brister av skratt

(Heyy ey)

Alla vill få känna känslan av lycka kärlek glädje var dag.
Inte behöva plågas av känslan obehag..
Förlåt för dom såren jag rivit upp.
Förlåt men jag förstår nu att jag var en del av denna kupp.
Men jag ber om det hårda ordet, kort men ett kraftfullt förlåt..

Så snälla snälla ta min förlåtelse innan mina ögon fylls med gråt x2

Så snälla snälla ta min förlåtelse innan mina ögon fylls med gråt x2

(

ey baby lyssna på mig nu, det är inte lätt att säga detta försöka få dig att förstå. förlåt)


Kommentarer
Postat av: Alex

mycket mycket (mycket)! bra text :D



du va väldigt duktig på att skriva du :O ;)

2010-05-17 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0