sluta låtsas

sluta låtsas som att allt är okej.

Sluta låtsas som att du känner mig..

Du vet ingenting om mig och du försöker inte ens få fram ett svar.

 utav den kärlek vi en gång hade så finns det bara ångest och tvivel kvar.

Jag tänker ofta tillbaka på den tiden då du höll min ömma hand.

Du kysste min hals och sa jag älskar dig, men dom känslorna bara försvann.

Det fanns en fas då jag var rädd för dig och vad du kunde tänkas göra.

ute på stan kunde jag se folket titta och ropa varför vill du inte höra??

Varför vill du inte inse att det du har framför dig är den riktiga sanningen..

Att du blir utnyttjad är bara en liten svår bit av denna vandringen.

du vet att vi älskar dig men vad ska vi göra nu??

Snälla lyssna rara du..

Vi älskar dig och vi ska hjälpa dig igenom det här…

vi kan se ljuset, kan du se det rakt framför dig där?

Jag tänkte lägga av, jag tänkte sluta skriva dessa orden som radar på mina vita papper.

Men det är bara när jag skriver det känns att jag återfår mina krafter..

Jag är ledsen mina små älsklingar men vad ska vi göra?
Ta katten i svansen och köra??

Det är en gammal tvist men vad menas med den igentligen??

Allt jag kan tänka mig just nu är att kanske det kan lösa sig sen.

Det fans en fas då jag var rädd för mig själv och mina egna tankar.

Men nu låter jag inte längre mina drömmar styra för allt jag gör nu är att jag chansar.

Jag chansar på stegen jag tar.

Jag kommer chansa fram tills det inte finns något kvar.

Jag radar mina svarta ord här på detta vita papper i hopp om en ny start.

Och att stanna nu det känns inte så smart..

Så jag fortsätter i den väg jag skrapat upp.

Och ja jag ska vinna denna förbenade kupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0