Nu är det sommar

De gäller att bara vara stark,håll ut.
Kämpa tills orken är slut.
Håll om dig själv,ta ett djupt ett sista andetag.
Känn hur orken minskar dag för dag.

Men min älskling nu är tiden våran, det är sommar nu bejb.
Ja lovar mina känslor är äkta,trots att idioter säger den är fejk.

Nu är de sommar o kärleken blommar.
Alla murar som byggs upp var berädd på att ja dom stormar.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart, älska varandra förståss.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart,älska varandra förståss.

Om du orkar stå ut med mig,
Jag älskar dig.
Trots dina vredes utbrott.
Vi måste få busa för vi båda vet att våra liv inte är något speciellt,inget palats, inte super flott.

Men vi har varandra nu o måste kämpa för oss själva o varandra.
Hand i hand ska vi genom skiten vandra,om de blir fel lova att vi oss inte själva o varandra kommer klandra

Ja skriker ut dom vackraste ord ja kan så min röst blir alldeles hes.
L LOVE YOU MY DREAM
Ja gråter ut dom sista tårar min kropp hadde sparat ja behöver dom inte mer.
Men ja vet dom tar inte slut kommer bli fler.

Men jag tänker inte på framtiden tänker istället på nuet.
sommaren framför mig som du inte kommer finnas här, sommaren du kommer vara borta från mig långt från mig

Men de är sommar nu min kraft har blivit starkare.
Nu är de sommar o kärleken blommar.
Alla murar som byggs upp var berädd på att ja dom stormar.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart, älska varandra förståss.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart,älska varandra förståss.

Älskling ja äslakr dig o kommer kämpa trots alla andra flickor där ute öst till väst.
För ja vet att jag är den du älskar aldra mest.

Nu är de sommar o kärleken blommar.
Alla murar som byggs upp var berädd på att ja dom stormar.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart, älska varandra förståss.

Nu är de sommar.
Vi ska supa knulla slåss
Klart,älska varandra förståss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0