När jag tänker på dig

När jag tänker på dig så kan jag inget annat än bara gråta.
Jag kan gråta och gråta men syster kan du förlåta??

När jag tänker på dig så vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Ge mig bara en liten changs att säga förlåt.

Har du glömt all den kärlek vi har??
Har du glömt alla minnen vi har,snälla ge mig bara ett litet svar,

När du sa förlåt min syster min vi finns inte mer.
Fan gumman jag tror aldrig jag vart mer under jorden,JAG BER!

Jag ber dig ta mig tillbaka.
Se inte det som hänt,blicka inte tillbaka..

Jag vill inte förlora dig för ett jävla sne steg.
Men du känner mig men jag vet att för de jag gjorde var det du som led.

Älskling du är the one and only..
Äldkling you are the one for me.

Vi är systrar,vi delar samma drömmar..
Men ju mer vi stretar så går våra hjärtan upp i sina ömtåliga sömmar.

Gumman jag önskar jag kunde säga hur ledsen jag är men det finns inte ord som kan förklara.
Men snälla lilla du kan du bara på mitt lilla brev svara?

När du säger hur lågt jag sjunkit så kan inte mina tårar sluta rinna,
Fan dom kan inte försvinna.

Jag vet jag betett mig som en riktig bitch.
Men älskling att såra dig var det jag ville göra aldrig sist.

Jag älskar dig och önskar du kan förlåta..
Älskling sluta gråta..

Hejdå min älskade syster dyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0