min dröm blev en mardröm

Du har gjort min dröm till en mardröm.
Att finna den rätta det bara försvann i din starka ström..

Fuck this shit.
L dont whant to do this..

Allt bara river mig i två delar och allt är ditt fel.
Jag har försökt gå vidare nu och du måste förstå du kommer aldrig igen få vara en utav mitt hjärtas del.

Jag har en kille som jag älskar med både själ o liv,
Och honom har jag känt i en evighets tid.

Du klöv min själ i två delar..
Varför ska ja allt bara fela??

Jag kan inte säga att jag hatar dig,kan inte säga att jag saknar dig,kan inte säga att jag älskar dig...
Jag vill bara glömma dig..

Du var ett kapiettel för sig.
och nu lever du inte längre innom mig.

Hörde du någonsin mitt hjärta slå?
Det kan ingen göra nu och just nu undrar jag om jag någonsin kommer de åter få.

Du får mig att spy av stress.
Du får mig att känna mig hatad mest.

Jag jobbar,jag skriver,jag sliter,jag lider.
Fattar du att det som hänt nu,det svider..

Att få höra du ljuger för att bli den du är nu.
Få höra du är så jävla dum kära du.

Du är en idiot för sig sa ni.
Allt detta bara för du vägra acceptera,det är inte vi.

Hur i helvete ska jag kunna gå vidare när du hängt snaran runt min hals?
Hur i helvete ska jag som ligger på mina knän få dansa livets underbara vals?

Jag orkar inte se på er mer.
Och för vad jag än säger så blir ni ju för fan bara fler o fler..

jag är tydligen byns största tjej om ni får bestämma.
Nu vägrar jag öppna dörren, jag stannar hemma.

Jag sitter åter igen i min egna svarta hörna.

Fuck this shit.
L dont whant to do this..

Allt bara river mig i två delar och allt är ditt fel.
Jag har försökt gå vidare nu och du måste förstå du kommer aldrig igen få vara en utav mitt hjärtas del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0