jag vill höra dig igen

Snälla du vakna..
Gör det nu...
Jag vill inte se dig ligga där och blunda.
Jag skulle dra dig ur dina drömmar om jag bara kunnat.

Jag vill höra dig prata jag vill se dig le.
Jag vill höra dig skratta,snälla jag orkar inte be.
Du är det bästa i hela mitt liv och du är fast där du är nu.
Som du brukade säga till mig,allt kommer ordna sig kära du.

Men hur ska man ens kunna tänka den taken när du inte svarar på mina ord.
Hur fan ska jag orka fortsätta när du inte längre vid min stida står.
Helvete ta mig tillbaka till den tiden,den tiden som var vår.
Jag vill inte se dig lida,snälla låt mig ett nytt liv till dig smida.
Jag ska slita tills mina fingrar blöder,jag ska inte vila en sekund förens du är här igen.
HELVETE!!!

Jag vill höra dig prata jag vill se dig le.
Jag vill höra dig skratta,snälla jag orkar inte be.
Du är det bästa i hela mitt liv och du är fast där du är nu.
Som du brukade säga till mig,allt kommer ordna sig kära du.

Jag brukade vara ditt allt.
Men nu får jag smaka på dina tårar och aldrig har livets vart så salt.
Jag har fan kämpat för varje steg jag tatt nu år efter år.
När kommer lyckan till mig,när ska tiden läka just mina sår?
Det hjälper inte om jag skriver tre ord eller dom tretusen jag håller innom mig just nu.
Jag kan fan inte sluta tänka,det kommer ordna sig kära du.

Jag vill höra dig prata jag vill se dig le.
Jag vill höra dig skratta,snälla jag orkar inte be.
Du är det bästa i hela mitt liv och du är fast där du är nu.
Som du brukade säga till mig,allt kommer ordna sig kära du.

Kommer du inte tillbaka innom en snar framtid vad gör jag då?
Jag sitter breve dig,håller din hand,känner du den,hör du mig,NÅ??
Snälla lyssna på mig,ge mig en vink,en blick,en rörelse.
Jag vill se dina ögon glittra,snälla bara det.
JAG VILL INTE SÄGA FARVÄL,INTE ÄN..

Jag vill ju,jag vill ju,jag vill så jätte gärna :

Jag vill höra dig prata jag vill se dig le.
Jag vill höra dig skratta,snälla jag orkar inte be.
Du är det bästa i hela mitt liv och du är fast där du är nu.
Som du brukade säga till mig,allt kommer ordna sig kära du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0