jag kan aldrig falla

jag kan aldrig falla in i en mjuk sömn förens jag hör dina andetag breve mig.
Jag kan aldrig sluta höra kärleks låtar som driver mig galen om du inte håller min hand.

När ska du fatta att för dig skulle jag göra allt,till och med resa från land till land.
Bara jag får hålla det hjärtat som alla säger är mitt..
Bara jag får vara en del av det liv som är ditt..'

Du är en guldklimp och mitt allt.
Älskling du vet att det är sant ;)

Fan mina texter låter bara samma för varje gång så du får hjälpa mig ändra på det här.
Älskling hur ska vi göra för att ändra på orden jag radar upp sådär?

Jag kan skrika ut tills luften i mina lungor tar slut.
Jag kan gråta tills tårarna i mina ögon slutar rinna ut.
Jag kan springa till mina ben dom viker.
Älskling jag hoppas att du aldrig mig sviker..

jag kan aldrig falla in i en mjuk sömn förens jag hör dina andetag breve mig.
Jag kan aldrig sluta höra kärleks låtar som driver mig galen om du inte håller min hand.

När ska du fatta att för dig skulle jag göra allt,till och med resa från land till land.
Bara jag får hålla det hjärtat som alla säger är mitt..
Bara jag får vara en del av det liv som är ditt..

Jag älskar dig och kommer göra det sekunderna framöver.
Älskling du vet att du är allt som jag behöver.

Jag kan inte le förens jag ser dig gå breve mig.
Jag kan inte se förens du öppnar mina ögon.
Viska jag älskar dig i mitt öra,först då kan jag börja världen höra.


Jag kan skrika ut tills luften i mina lungor tar slut.
Jag kan gråta tills tårarna i mina ögon slutar rinna ut.
Jag kan springa till mina ben dom viker.
Älskling jag hoppas att du aldrig mig sviker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0