Inte en gång till

(Inte en gång till,snälla inte en gång till)

Du bryter sönder mig,NEJ hur ska jag kunna lita på dig?
Du gråter några tårar,försöker vinna min sympathi men snälla du (dig) är bara en sak jag skiter i.
Jag vill inte känna dessa känslor igen,försöker glömma dig och det vi har gjort.
Men för varje dag blir det bara värre,värre,så mycket svårare.
Jag sökte efter ditt hjärta men kunde aldrig spåra de.
Detvar svårt att veta om du skulle ligga kvar breve mig dagen därpå.
Det var alltid svårt att veta om jag nästa dag skulle kärlek känna få.
Orkar inte kämpa längre kan du bara inse att detta går inte.
Men nu står du än en gång på min trapp,ber om mitt hjärta, men snälla jag som precis fått mig själv inse:
(DU FINNS INTE)

Varför ska du göra såhär?

(Inte en gång till,snälla inte en gång till..
lämna mig ifred,jag vill inte dig se.
Orkar inte gå i din skugga längre.
Vill inte vara en toffel.
Ska inte ta tillbaka dig,
Inte en gång till,INTE EN GÅNG TILL)

Så många dagar jag fick lida för jag var din slav.
Så många gånger jag intalade mig själv,detta är nuet,har inget annat val.
Jag kan inte längre se på dig,kan inte längre höra din röst prata.
Snälla inse det var du inte jag,du förstörde det JAG hadde skapat.
Nu vill jag inte längre bära din ring på mitt finger, nu svarar jag inte,slänger bort mobilen när du ringer.
Jag kan inte längre se på dig,kan inte höra din röst prata.
SNÄLLA INSE DET ÄR DU O BARA DU SOM SKADAT DE JAG HADDE SKAPAT.
Jag är ensam men äntligen fri igen.
Så låt mig vara o kom inte tillbaka sen.
Lås inte in mitt hjärta i en bur, låt inte mina ögon känna på ännu en ostoppbar regnskur
låt mig bara vara men jag har en sista fråga, varför,varför gör du såhär?


(Inte en gång till,snälla inte en gång till..
lämna mig ifred,jag vill inte dig se.
Orkar inte gå i din skugga längre.
Vill inte vara en toffel.
Ska inte ta tillbaka dig,
Inte en gång till,INTE EN GÅNG TILL)

Inte en gång till,Snälla...


Kommentarer
Postat av: simone

Helt underbart foto! :)

2010-06-07 @ 12:40:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0