Hur kan du

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"


En jävla bitch träder fram ur skuggan från den  lilla glada.
Att äntligen säga ifrån de kan väl inte skada.
Låt dig få hållas är ingen som vill.
Men de är ingen som vågar säga till.

Du är liten i din längd men du har fan stora kraften att få precis som du önskar
Du är den som bara kör skiter i andra o bara chansar
Flirtar med pojkarna som en jävla madrass
lägg ner du ditt lilla patrask.

Det är över nu mammas flicka..
De är över nu gumman

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Ditt ego är större än självaste mount everest
Hur känns de att vara fjortisen på varenda fest?
Tjejen alla killar tar på för du viker ut dig själv.
Du tror du är alls älskling men när du kommer springer vi o ropar hjälp.
Ingen vill vara i din närhet för du stinker lögner o falskhet.
När ska du inse att detta är ingen jävla lek?
Ja detta är en diss lilla vännen men ta åt dig av vartenda ord jag trycker.
För detta är precis som de är de är såhär vi tycker.



Det är över nu mammas flicka..
De är över nu gumman

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Vi står ut med dig nu idag men inte imorgon.
Idag finns vi här men vi blir färre för varje dag tror du märkt de själv,
Du lipar för folk pratar bakom din rygg.
O sen kommer du hit hoppas på att få känna dig trygg.
Glöm din dröm gå hem så mamma kan vagga dig in i en djup önskesömn.

För det är över nu lilla gumman.

Det är över nu mammas flicka..
De är över nu gumman

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Du hur kan du du hur tror du...
Du hur kan du du  hur tror du...
Lek inte med mina känslor lek inte med burken bärandes på mitt liv.
Lek inte med mina tårar lek inte med de du kallar "vänskap"

Kommentarer
Postat av: simone

oj, grova texter här, verkligen :)

2010-04-29 @ 16:17:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0