Ge mig mer

(Baby save me baby baby save me...Baby save me baby baby save me...)

Ge mig mer av dennna känslan.
Ge mig mer och låt mig behålla den goda hälsan.
Ge mig mer om du vill se mig le och skratta baby.
Baby save me baby baby save me...



Jag är inte den som begär så mycket, bara att du lyssnar på de jag tycker.
Jag är inte den som säger jag hatar dig, bara den som säger varför gillar du inte mig?
Jag slåss inte, jag käftar emot.
Jag bråkar inte,jag står pall.
Men jag är inte den som står här och känner mig mallig.
Jag är den som säger du är en hora lilla du, jag är den som säger SLUTA NU .

Men jag är stark,stark ja jag är stark.

(Baby save me baby baby save me...)

Ge mig mer av dennna känslan.
Ge mig mer och låt mig behålla den goda hälsan.
Ge mig mer om du vill se mig le och skratta baby.
Baby save me baby baby save me...



Ge mig mer av den känslan,fjärilarna i magen.
Ge mig mer av den känslan,av lyckan inte dom hatbara slagen.
Vi är dom få som vågar vara vi.
Vi är vi och inte som ni.
Jag har sagt det förut. slänger av min mask nu
Orkar inte bry mig om vad du gör sen eller idag älskade du.
För första gången känner jag mig stark och jag låser in den känslan,bevarar den som de vore den sista.
Men ge mig mer,fyll min kista.

Ge mig mer av dennna känslan.
Ge mig mer och låt mig behålla den goda hälsan.
Ge mig mer om du vill se mig le och skratta baby.
Baby save me baby baby save me...

(Baby save me baby baby save me...)

(SÅ SNÄLLA JAG SLÄNGER AV MIN MASK MEN LÅT MIG BEHÅLLA KÄNSLAN)

Ge mig mer,ja snälla bara lite mer.
Ge mig den känslan.
Låt mig få behålla den gida känslan.
Men jag ber dig
Baby save me baby baby save me...

(Baby save me baby baby save me...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0