Du,Du

Du du är för bra för mig.

Du du är för fin för mig

Du du är för perfekt för mig

Du du är för hel för mig

Du har en framtid som väntar

Du har en historia att vara stolt över, en historia om staka kämpar

Du har ett utseende som gör att folk drar sig till dig och stannar där.

Du har människor i din närhet som älskar dig för den du är.

Om jag vore du skulle jag vara så stolt över att leva.

Jag skulle vara glad och aldrig ens tänka tanken att tveka.

Om jag skulle se ut som du skulle jag känna mig som värsta super modellen och aldrig klandra mig själv.

Om jag vore du skulle jag aldrig behöva ropa på hjälp.

Tänk att få vara du, tänk att få leva som du.

Tänk att få vara du, tänk att få se ut som du gör nu..

Och du sa till mig jag älskar dig, stannade hela min värld.

Du fick mig att stoppa hela min färd.

Hur kan du ens se åt mitt håll.

Hur kan du inte tycka jag se ut som ett litet troll??

Jag nedvärderar mig själv bara för att du…

 

Du du är för bra för mig.

Du du är för fin för mig

Du du är för perfekt för mig

Du du är för hel för mig

Du har en framtid som väntar

Du har en historia att vara stolt över, en historia om staka kämpar

Du har ett utseende som gör att folk drar sig till dig och stannar där.

Du har människor i din närhet som älskar dig för den du är.


Kommentarer
Postat av: Thea

vore kul att få höra dig sjunga? :P

2010-04-04 @ 18:06:07
URL: http://chumbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0