Dom kallar sig för fjortisar

Fjortis,fjortis kommer aldrig förstå mig på dom.
I varje ord dom drar blir det han bah,hon bah,vi bah... Som om.
 
tänk om man bara hälften förstod.
Jag ska nog skriva deras egna bok o kalla den för fjortizarnas ordbok.

Lol,omg,pj,xd..

Hmmm låt se
Om jag sätter lite idomin på mina rosa läppar och plutar som kissie
Visste ja jag fin,yes everybody loves me.

Oj nej nu är halva tuben slut..
(MAMMA) Vart e spriten jag ska ut.

Ut på stan med fetaste urringningen o såklart ciggen i högst hugg.
Folk runt omkring dom skrattar men inte bryr väl vi oss ett dugg?

Jag är störst bäst o vackrast
Och alla vet det..
Jag e het.

Fjortisar,fjortis varje dag.

Fjortis,fjortis kommer aldrig förstå mig på dom.
I varje ord dom drar blir det han bah,hon bah,vi bah... Som om.
 
tänk om man bara hälften förstod.
Jag ska nog skriva deras egna bok o kalla den för fjortizarnas ordbok.

Lol,omg,pj,xd..



Lol,omg,pj,xd

Ska nog skriva deras egna bok o kalla den för fjortizarnas ordbok..


(aaah)

Mamma vart e spriten jag ska ut(ut ut ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0