Det känns

 

Det känns, de gör ont de bränns


Känslan i min kropp har känt den förr för mig är den inte okänd.


Det gör ont i mig se er le o skratta.


Om jag försvann jag vet att de ni skulle uppskatta.


Jag vill inte va en börda vill inte vara till besvär.


Och ni säger jag är inte värd å leva, snälla svara mig sen när?


Jag sitter lördagskvällen som skulle vara full av ljus o mys.


Men jag sitter ensam i hörnet, ni tilltalar inte mig.


Ni ser mig inte jag kan vinka eller säga något men ingen av er hör, ni bara suckar.


Och när ni ser på mig de gör ont o det är jag som duckar.


2 barn i knät på er båda, men en sitter ensam kvar.


Ni pratar om sommaren vad ni ska göra.


Vart ni ska åka hur långt ni ska köra.


Ni pratar om de för ni vet att i sommar är det jag som jobbar vilket ni har sagt är skönt.


Så jag kan betala dina lån jag var lycklig för mitt jobb men nu känns de inte längre lönt


Gömmer mig bakom mig lilla dator i hopp om att ljuset inte speglar mina tårade ögon.


Jag torkar fort bort mina tårar hoppas ni inte ser dom.


Vi var 7 men nu är ni bara 6 kvar.


Jag kan säga att jag älskar er men får aldrig höra det samma i svar.


Så jag ger upp nu tänker inte försöka mer


Så snälla säg inte stanna jag ber.


Så jag ger upp nu tänker inte försöka mer.


Så snälla jag går nu bort så ni inte mig längre ser.


Ni kommer få det bra, ett liv utan problem stress o tårar.


Ni kommer ha de skönt när jag dör, ännu en av livets idioter,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0