det kan vara jobbigt

Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.

Du känner tiden bara går men du står stilla.
Du känner att dina ben rör sig men ändå faller du mot marken.
Ge inte upp fortsätt att kämpa.
Det kommer fixa sig, det kommer lösa sig.
Jag lovar dig.

Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.

Hoppet du tog det tog dig aldrig någon vart.
Du balanserar på livets sköra tråd men runt omkring dig är allt svart.
Ge inte upp fortsätt att kämpa.
Jag vet det är svårt men det löser sig.
Jag vet det,det löser sig.
Jag lovar dig..

Tänk att det du skapade skulle bara stanna upp.
Men kämpa på, jag vet du kommer klara det,det är din kupp.
Du hoppades att när du torkade dina tårar skulle du känna hjärtat slå igen.
Men du kände det aldrig oh skrek (GUD VAD KOMMER NU,VAD HÄNDER SEN)
Men ge inte upp jag vet det kan va svårt

Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.
Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.

Du har en ängel över dig som håller uppe ditt huvud.
L promes you will make it,dont be stupid.
Dont be stupid baby.
(jag vet jag vet jag vet jag vet det kan va svårt)

Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.
Ibland kan det vara svårt, så jäkla jobbigt.
Men det löser sig,jag lovar det löser sig.


(yeeah) jag lovar det löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0